Ha valaki hozzám hasonlóan eddig hiába kereste, hová tűnt a GilmoreGirls utolsó, 65. része (miután felfedezte, hogy 17-én, szombaton a leglehetetlenebb időpontban, 14.10-kor fogják leadni a 63. és 64. részt), annak elárulom, hogy majd jövő szombaton, 24-én 15.10-kor lesz! Bár azt hiszem, annyira alkalmatlan az időpont, hogy ezt az utolsó három részt, nagy bánatunkra, sokan ki fogjuk hagyni. Én legalábbis biztosan nem nézem meg. Inkább várom, várom, hogy miután már az egész világot bejárta, talán hozzánk is eljut a következő, újabb GG-sorozat. Egyszer, majd, talán ... perhaps ...
Mondjuk, a jövő héten kezdődő Szomszédok retro helyett sem lenne rossz. Inkább nézném Luke baseballsapkáját, mint hogy minden rész végén Csűrös Karola vagy Frajt Edit nézzen mélyen a szemembe és osztogassa az észt nekem, a nézőnek, aki annyira retardált vagyok, hogy magamtól sose tudnám levonni a tanulságot ... brrrr!