Nagyon érdekes dolgokat produkál ez a freeblog. Például tegnap a Duran Durant feltettem egy másik tárhelyre, innen odalinkeltem, ebből az lett, hogy a link nem működött, illetve, azt jelezte, hogy nincs meg az oldal. Az oldal megvolt, mert ha a címsorba beírtam az egész url-t, akkor működött.
Aztán feltöltöttem a freeblogra a Duran Durant, a linket átírtam, azóta meg se jelent a bejegyzés sem, nemhogy működött volna. A szerkesztőben szépen ott volt, de az oldalon nem jött elő. Most az előbb felrémlett, hogy törölt bejegyzés után eddig is csak akkor működött az új, ha volt már utána még egy bejegyzés. Na, ekkor írtam ide ezt, most már működik az előző is. De hogy miért, miért??? Miért kell még egyet írni, ha egy törölt bejegyzés helyére írunk???
De ami még ennél is jobban bosszant, hogy ha ide felteszek még néhány zenét, betelik a tárhelyem, máshonnan pedig nem működteti. Blográdiót tehetnék fel, meg is van a program, de még nem volt türelmem beleásni magam, hogyan kell. Majd próbálkozom.