Hogy is mondja az a helyes, gödröcskés arcú asszonyka a reklámban: "na, most ránk férne egy kávé!" - én meg, mivel nem kávézom, valami egészen mást kívánnék ebben a percben, mert most jutottam el odáig, hogy ez a nyűves blográdió legalább pop-up formájában előugrik. Tudom, hogy ez nem a legjobb megoldás, én sem így terveztem, de örülök, hogy ennyi sikerült, mert egyelőre képtelen vagyok megoldani, hogy szépen, pofásan beilleszkedjen oda a baloldali sávba az egész ablakocska, ahogy más normális bloggerek sokaságánál látom. Ha egyszer valaki felhomályosítana, hogy pontosan mit is kell beillesztenem a sablonba, ha a zenék, meg a radio.blog fájl egy másik szerveren van, akkor nagyon hálás leszek és az lesz a jutalom, hogy ezentúl nem kell felugró ablakot elviselni senkinek. És addig? "Addig nincs megnyugvás, addig folyvást küszködni kell ..." - remélem, minden jó gyerek tudja, miből idéztem, ugye?