Tegnap végre találtam egy jónak látszó ingyenes üzenőfalat (mert a blogringbe még nem engednek be, túl friss vagyok nekik), na, gondoltam, ezt most jól beillesztem a sablonba. Kiókumuláltam, hova kerüljön, majd Ctrl+C, aztán Ctr+V, és akkor beütott a krach: hibaüzenet és mellé egy felhívás, hogy aszongya írjak erre meg erre a címre, mellékeljem a hibaüzenetet, stb. Amikor meg visszaléptem a freeblog induló oldalára, azt láttam, hogy sehol sincs a blogom neve, eltűnt! Ijedtemben tényleg írtam arra a címre annak rendje és módja szerint, miközben a frász kerülgetett, hogy a dizájn, amin napok óta dolgozom, a semmibe veszett (persze nem mentettem el magamnak...). Választ azóta se kaptam, viszont időközben előjött a blogom és befejezhettem a bütykölést.
Tanulság és eszmei mondanivaló: akármi történik, nem elhinni, várni, aztán újra próbálkozni! És nem bízni abban, hogy az emailcím másik végén ül valaki!