Hurrá, sikerült! Megjáváztam a képeket a bal felső sarokban és láss csodát, működik! Lehet, hogy ez másnak nem nagy szám, de nekem, aki amolyan hályogkovács módján tanulom ki lassan a trükköket, nagyon jó érzés. Ezért nem használok html-szerkesztőt sem, mert akkor hol marad az élvezet, a kísérletezés gyönyörűsége? Az benne a lényeg! Ha elgondolom, hogy hat évvel ezelőtt azt se tudtam, mit kell az egérrel csinálni, hogy odamenjen, ahova akarom, a html-re pedig azt mondtam, hogy na ezt már nem, hogy kódokat böngésszek,  azt én soha ... Aztán két-három hét múlva már a weben volt az első honlapom (saját html-lel), ha kezdetleges formában is, de az enyém. Azóta pedig már a programozáson kívül szinte mindenbe belekóstoltam, beleértve a teljes gép összeszerelését is, mert tavaly kimúlt a tápegység, tönkrevágta a merevlemezt és kénytelen voltam házat cserélni. Akkor tényleg büszke voltam magamra. Meg most is. Szóval, ennyi volt az önfényezés, csak így tovább, Bikfic!                                                                                                                                       pingvin.gif