szemforgat.gif
Kicsit már unalmas, hogy két pofára zabálom a mandarint, c-vitaminpótlás, ugye, aztán a táskám egyik fakkjában inhaláló stift, a másikban két levél aszpirin pezsgőtabletta, a harmadikban papírzsebkendőtömeg, nem beszélve a citromolajról, amit úton-útfélen szórok mindenhova (mármint radiátor, sál, sapka, zsebkendő), szóval, most már vége lehetne. Viszont legalább senkit nem fertőzök, mert a héten egyedül vagyok a szobában (nem én voltam, egy ujjal se nyúltam hozzá, nem is találkoztunk, D. magától betegedett meg!), csak valaki rám ne ragassza az igazi A vagy B vírust, mert ez az enyém csak egy szimpla megfázás a sok ki-beszaladgálástól.
Beszéljünk másról: hát hiába kandikálnak itt a bal sarokban ezek a virágok, sehol semmi tavasz? Reklamálok! Csak hó és hó, de nem is rendes, csikorgós, hanem az a nagypelyhes, vizesen-potyogós, latyakotcsinálós. Még hogy meteorológiai tavasz, meg március! Nem tudom, mi lesz itt, de tavasz biztosan nem, hanem majd az újabb jövő heti fagyok után egyenesen belefutunk a nyárba. Szerintem.