Hát már soha nem látom meg, amint Lorelei és Luke egymáséi lesznek végre? Ez nem igazság, merthogy tényleg a régi epizódokat ismétlik a Gilmore girlsből. Azért a mai első részt megnéztem, mert annak idején nem láttam, akkoriban csak később fedeztem fel ezt a sorozatot. De nem merném letenni a nagy esküt, hogy mivel ismétlés, a többit nem fogom megnézni esténként. Nem mindet, de időnként biztosan ottragadok majd előtte, még akkor is, ha világosan látom, hogy a valóságban ilyen idealizáltan családias kisváros és ennyi jó ember még a nagy Ámerikában se igen létezik.  Nagyon tetszik nekem a Loreleit alakító színésznő, meg a kislány is, külön-külön is sokkal szebbek, mint Julia Roberts (szegény Julia, nem tudok kibékülni azzal, ha szépnek titulálják), valamint Luke is sokkal vonzóbb pasas, mint mondjuk, Richard Gere vagy Tom Cruise. Szerintem.