Na, ez is megvót, mármint a prezentáció vizsga. Kissé megizzadtam, amikor kiderült, hogy nem egészen ugyanaz a PowerPoint verzió van a vizsgaközpont gépein, mint az enyémen, elég kellemetlen azt látni, hogy nem látod a jól ismert menüket és parancsokat, de aztán valahogy csak kiigazodtam. Másik izzasztó pillanat volt (de ez már nemcsak nekem, hanem minden ott ülőnek), amikor pontban déli 12 órakor a gépek egyszerre kezdték üzengetni, hogy négy perc akárhány másodperc múlva újraindulnak, mivel beindult az automatikus frissítés. Merthogy minden nap 12-re van beállítva. Akkor már félórája zajlott a vizsga, elég durva lett volna újraírni az egészet, mert elmenteni persze nem lehetett olyan egyszerűen, csak a Feladatkezelő elővarázsolásával lehetett az üzenőablakot bezárni és akkor már engedett menteni, aztán meg tényleg újraindította a gépet. Kérdem én, egy ecdl-vizsgaközpontban miért déli 12-re állítják be az automatikus frissítést? Este 6, 7, 8, éjfél, akármi, de ne akkor, amikor ott ül a jónép! Én nem tudom, még sose tűnt fel nekik, hogy ez nem praktikus?

Aztán mi is volt ma még? Ja, itthon valami iszonyú kutyaugatás. A második szomszédba új lakók költöztek nemrég, hoztak magukkal két kis földszintes ebet, az egyik rendes tacskó, a másik drótszőrű tacskó. Ez utóbbi a német juhász után a második kedvenc kutyamárkám, de ez a kis dilis kezd kiábrándítani a saját fajtájából, ugyanis olyan elviselhetetlen sivító hangon ugat és annyit, de annyit, hogy az már több a soknál. A másik csak rohangál mellette és többnyire hallgat, de ez a kis drótszőrű túltesz az utca összes kutyáján hangerőben. A gazdáinak vasból vannak az idegeik.