Bekapcsoltam reggel a tévét, hát csak futkosó fehér csíkok, sistergés, ezeket produkálta. De mindhárom földi csatornán. Mondom, kipurcant az antenna, merthogy az csak amolyan barkácsszinten ide-oda van rakosgatva, ugyanis már rég nem lehet rászerelni a készülékre, letört a dugója, a csuklórészében meg lehet, hogy eltört bévül a huzal, satöbbi, satöbbi, egyszóval, nem lenne csoda, ha bemondta volna az unalmast. Kibattyogtam hát a kamrába, hogy behozzam a régen nyugdíjba helyezett, ámde ki még nem hajított erősítős antennát. Gondoltam, lefertőtlenítem, lemosom a zuhannyal, megszárítom és üzembe helyezem, mert ha műsort akarunk, arra pillanatnyilag ez az egyetlen esély.
Aztán odakint belebotlottam a szomszédba, akitől megtudtam, hogy náluk se megy semmi a tévén, csak a műholdas adások, kérdem, mi van, ennyire kampánycsend van?
Antennát visszahelyez a lomok közé, bejön, gépet bekapcs, internetre rámász, kis válogatás után Info Rádióra rálel - és ott, sehol másutt, se Origón, se Hírkeresőn, se Hírstarton, se MTV honlapon, sehol, csak az Info Rádión megtud, hogy az Antenna Hungária 6-10-ig karbantartást végez, ezért nincsenek adások.
Azért jó, hogy van ez az Info Rádió. Info Rádió rulez!!!

*********
Némileg rontja az összképet, hogy ezt a cikket is az Info Rádió oldalán találtam. Hát, sose fogom megtudni, hogy most tényleg hülye vagyok, hogy nem hiszem el, vagy tényleg hülyének néznek.