Így utólag nézve érdekes, hogy nekem valahol mindig előjön a vasút ...
Más: mennyire szubjektív dolog a külcsín megítélése! A szavazódobozomban ketten is úgy nyilatkoztak, hogy a színek tetszenek nekik a legkevésbé a blogomban. Mindent gondoltam - hogy nem tetszik a stílusom, nem értenek egyet a véleményeimmel, nem érdekelnek valakit a felvetett témák, stb. - de hogy ennyire kategorikusan elutasítják ezt a színhatást, az alig fordult meg a fejemben. Aztán elgondolkodtam, hogy valóban, én is láttam már olyan oldalt, ami irritált, például ha valaki sötét háttéren sárga betűkkel ír, egyszerűen nem tudom elolvasni (bocsánat, ha valaki magára ismer, de  ez van...), tehát akkor miért ne zavarhatna mást ez a bordó-zöld-sárga együttes? Úgyhogy csak szavazzatok őszintén, még pár napig csak tessék, tessék, aztán leszedem, mert nagyon lassítja a betöltést.
szivesmaci2.jpg

         Listen to your heart!