Már rég volt, amikor utoljára vírust kaptam, de most sikerült! Amikor már semmi se akart beindulni, eltűnt a Start menü fele, a tárcsázó nem tárcsázott, hanem minden alkalommal lefagyasztotta az egész rendszert, na, akkor már tudtam, hogy ezt nem ússzuk meg, én és a Panda. És lőn: dolgozgattunk rajta egy órácskát - én és a Panda - mire végre tiszta lett a levegő. Meg a C: meghajtó.  Egy, azaz egyetlen egy nyomorult fájl volt fertőzött, az csinálta az egész grimbuszt.  De most csend van, a képernyőn tiszta, kék ég, a Start menü tele a megszokott programokkal, a modem vinnyogva tárcsáz, hátradőlünk mi ketten, én és a Panda -  jut eszembe, ő csak ne nagyon dőljön sehova, hanem meregesse azokat a fekete foltos szemeit, mert még egy ilyen lazaság, és úgy lecserélem Nod32-re, hogy csak úgy nyekken!