Most pedig a jól végzett munka örömével hátradőlök és egy darabig így marad minden, legfeljebb a tavaszra való tekintettel majd kicsit átpofozom a színeket. Lehet rádiózni továbbra is, csak rá kell kattintani a régi rádióra, talán így gyorsabban töltődik be az oldal, de azért a szabadon választható élvezet is megmaradt.
Lappantyú  jóvoltából pedig megvan az a szám, amit évek óta hiába kerestem, kazetta, cd már rég elfogyott, letölteni sehonnan nem lehet, most viszont itt van és tessék úgy nézni, mint Bikfic működésének mottóját, de tényleg. Nagyon, de nagyon akartam, hogy ezt a dalt mindenki hallja, mert biztosan előfordult már veletek is, hogy mellbevágott egy mondat, egy gondolat, hogy ez az! mintha én írtam volna! Nohát, ez a dal ilyen nekem. Mintha én, mintha róluk, mintha rólam...
(Címe: Keringő - Mácsai Pál Zárójelentés című lemezéről való, zenéjét Bornai Tibor szerzette, szövegét Mácsai Pál írta és ő is énekli.)