Jelentem, Fejér megye északi csücskében délután óta nagy hó esett, nagyobb, mint a múlt héten és még most is esik. Az este folyamán kétszer ástam ki magunkat a hóból, csak azért nem többször, mert úgy döntöttem, értelmesebb megvárni, hogy reggelre mekkora lesz a termés és majd hajnalban újra nekiveselkedek. Most viszont már a szél is feltámadt, ebből hófúvás lesz, amitől aztán a Máv, ahogy én ismerem, jogot formál majd holnap a késésekre, mondván, meg kell tisztítani a váltókat. Szép kis reggelnek nézünk elébe. De még mindig inkább hó essen, mint ónos eső.
Este éppen cd-ket másoltam, az egyikkel már készen voltam, betettem a másikat és beindítottam a Nérót, amikor többször egymás után, egy-egy másodperces áramingadozást lehetett megfigyelni. Ennyi persze elég volt ahhoz, hogy a gép kikattanjon, majd újraindított. Még szerencse, hogy csak az ISO-fájlba mentés zajlott rajta, mert ha már az írás fázisában tartott volna, dobhatom ki a lemezt.  Aztán a késő esti híradóban hallom, hogy másutt is voltak rövid ideig tartó áramszünetek, mert a széltől bizonyos vezetékek összeértek. Vajon hány cd végezte ma emiatt a kukában?