Végre találtam valakit, aki nincs elájulva a Megasztártól. Csak bele-belenéztem szombaton, mert közben jöttem-mentem, tettem-vettem a lakásban, de amennyit láttam belőle, abban megint olyan rosszul voltak felöltöztetve ezek a gyerekek, megint (a zenei múltjukhoz és a céljaikhoz képest) túl gyakran hamisan énekeltek és minden alkalommal ideges lettem a zsűritől. Mert valahogy most is úgy éreztem, ők már minden egyes bírálat előtt felállítanak egy koncepciót, mert azt hiszem, látják a próbákat is, tehát van már véleményük, és ha magasztalnak valakit, akkor azt túlságosan az egekbe emelik, akit meg elmarasztalnak, azt könyörtelenül a földbe döngölik.
Nekem is azonnal a fülembe mászott az a dal, amit még valahol az első elődöntő táján énekelt Bartók Eszter és szerintem még az a kisebbik Tóth-lány, a Vera húga tud nagyon énekelni (az más kérdés, hogy nekem emberileg nem szimpatikus a kislány). Ja, és kiemelkedően rosszul vagyok a valamilyen Csaba Boogie-tól, brrr!
Nna. Vállaljuk a véleményünket, sporttársak!