Kaptam ajándékba egy Astro nevű kaparós sorsjegyet, azon volt ez a jellemzés, még egyszer utoljára ideírom, de kicsit szösszenek is közben:

Az igaz Bika jegyű ember a Föld ős-bölcsességének képviselője. (méghogy bölcsesség ...) Nála a sorrend a következő: jókat enni, inni, szeretni, és közben jóízűt nevetni! Bár a túl elvont humor nem hatja meg (tényleg nem), az élet apró örömeit teljes önfeledtséggel és odaadással tudja értékelni. Életkedve magával ragadó és természet adta elégedettségével mindenkit jókedvre derít. (na, ez aztán rám nem érvényes, ha olyanom van, nagyon tudok bezárt, gyilkos tekintettel nézni magam elé, amitől senki sem derül jókedvre) Lehet tanulni tőle, ami az életfelfogását illeti. (inkább ne, ha szabad kérnem, mindenki jobban jár, ha nem ennyire aggódó, és nálam sokkal optimistább) Ízlése kiváló, lakása mindenki számára szembetűnően gyakorlatias és kellemes. (...lenne, ha tehetném) Nagyon megbízható. (sajnos így van, ki is használják) Tehetségét és humorát legjobban a vendéglátásban tudja kamatoztatni, ahol terített asztal mellett szívesen elbeszélget az élet nagy dolgairól. (ja, ha más teríti meg azt az asztalt, utána más szedi le és el is mosogat ...)

Ez van. Pedig én duplán is Bika vagyok, mert nemcsak a Nap-jegyem, hanem az aszcendensem is Bika, úgyhogy mindennek érvényesnek kellene lenni rám, ezzel szemben dehogy. Attól kapok általában kiütést, amikor leírják, hogy a Bika lassú - én viszont mindenben gyors vagyok - és szereti a földet, a kertészkedést - amit ki nem állhatok, a föld tapintásától is irtózom és legszívesebben egy szál füvet se tűrnék meg magam körül. Nem mintha nem szeretném a természetet és nem tudnám, hogy a zöld növényzet milyen jó, meg szép, meg a klorofill, meg a megnyugtató szín, stb., stb., de nekem a kert már régóta csak gondot jelent, amivel egyáltalán nem tudok megbirkózni és ahogy telik az idő, egyre kevésbé fogok tudni mit kezdeni vele. Kert annak való, akinek van ideje, energiája és kedve is ahhoz, hogy rendbentartsa. Vagy rengeteg pénze, hogy más tartsa rendben helyette, ez a legkényelmesebb megoldás.
Én viszont, Bika ide vagy oda, reménykedem, hogy egyszer majd sikerül beköltöznöm a tégla- és betonrengetegbe, ahol sehol egy lekaszálni való fű, sehol egy kirángatni való gaz, sehol egy kullancs, és ha zöldet akarok, kimegyek a parkba, a Hűvösvölgybe, a Városligetbe, vagy a Kamaraerdőbe és szívom a friss ájert.  Úgy legyen.
Ja, egyébként a sorsjeggyel nyertem 200 forintot!