Apropó, blogverseny (majd mondja Muzsika, hogy működnek a mémek, de mit tegyünk, ha mindenkit elgondolkodtat ez a dolog). Szerintem is orbitális hülyeség ez az ötlet, mert ugye, ki mondja meg, melyik blog a legjobb? Elolvastam az értékelési szempontokat és azt szűrtem le, hogy azok lesznek előnyben, akik körül nagyobb társaság alakul ki (ez még helyes is lenne), de még inkább azok, akiknél a legtöbb spéci cucc van elhelyezve,  komment, üzenő, fórum, chatszoba, rádió, egyebek. Mintha legalábbis attól lenne jó egy blog, hogy nyolcféle módon lehet kapcsolatba kerülni a szerzővel és egymással, vagy ha százféle ugrópontot kínál a szélrózsa minden irányába. Nekem legalábbis, amikor mezei blogolvasóként vagyok jelen, az a lényeg, hogy mit ír a blogger, milyen a személyisége, miről mi jut eszébe és azt hogyan tálalja. A többi mellékes.
Azzal is egyetértek, aki azt mondja, neki nem hiányzik, hogy bizottság kutakodjon a blogja felett és nyomozzon utána (mert senki nem hülye, dinamikus IP-cím ide vagy oda, bárkit meg lehet találni). Úgyhogy nem biztos, hogy jót teszünk azzal, akit csupa szeretetből benevezünk a versenybe, mert lehet, hogy a végén a háta közepére kívánja majd az egészet szegény. Azt már csak halkan kérdezem: biztos, hogy azok az ítészek a legelhivatottabbak a döntésre?
Csupa szolidaritásból le is veszem még ezt az árva képváltogatós szkriptet is, hogy még ennyi csilivili se legyen, mert tényleg nem ez a lényeg (legalább gyorsabban fog betöltődni a lap, hehe). A blogértékelők meg elmehetnek a szempontjaikkal ... jó messzire.