integet.gifAzt hiszem, most egy kicsit kiszállok. Aztán majd jövök, talán, egyszer, nem tudom, mikor.

Azért még annyit megjegyzek, mert nem bírom magamban tartani, hogy egyre jobban irritál engem ez a naaagy mindenhatóóó blogringes bagázs az arrogáns stílusával (akárhányan is vannak, mert lehet, hogy egy emberből áll az egész). Csak egy üzenődoboz miatt akartam volna bekerülni egy másik blogommal, és azt még megértettem, amikor a képes blogot nem fogadták el, na jó, de amivel most jelentkeztem, az tényleg blog, ennyit én is meg tudok állapítani, szóval pukkadjon meg az egész nagyhatalmú bizottság, ez volt az utolsó, hogy ringbe jelentkeztem, akárhány blogot indítok még hátralevő életemben, elég lesz nekem a komment is. És nem kellene ennyire visszaélni a "hatalommal", mert igenis szolgáltatnak valamit, akkor is, ha ingyen, és én ha adok valakinek valamit, nem szoktam az orra előtt elrángatni, miközben azt sziszegem feléje, hogy "majd még eldöntöm, odaadom-e, te kis hülye, nem is érdemled meg, beee, ez van, sorry ..."