Félreértések elkerülése végett: a blogringes visszautasításnak semmi köze sem volt a tervezett visszavonulásomhoz. Egyszerűen csak elegem lett, nem láttam értelmét az egésznek, kicsit beleuntam, épp úgy, mint annak idején M., amin akkoriban nagyon felháborodtam. A blogringes levelet csak ma találtam meg és egy kicsit  visszarángatott a blogvilágba, de amikor leírtam, mit is gondolok róluk, beugrott, hogy mintha nem azt csinálnám, amit előző este eltökéltem, hanem lám, itt vagyok, írok, és akkor rájöttem, hogy nem is olyan egyszerű ezt abbahagyni.
Egyébként pedig zajlik az élet, berendezkedtem egy szabadságon lévő kolléga helyén, mivel most már tényleg elkezdték festeni a szobánkat. Mondjuk, valóban ráfért, mert szerintem legalább húsz éve nem látott szobafestőt közelről az a helyiség és le volt pukkanva rendesen. Na de ugyebár, ha a festők végeznek és levonulnak, akkor még nincs vége, mert takarítani és visszarakodni kellene valakinek. Ez lesz a kemény dió, mire kiböjtöljük, hogy visszaülhessünk a helyünkre.

Más: keresem a GilmoreGirls főcímdalát, ha valaki tudja, honnan lehetne leszedni, akár csak a szöveget, akár a zenét, legyen szíves, bökje be valahova az url-t, köszi előre is!