Persze ha éjszaka lefekvés előtt ezt az oldalt, meg ezt és ezt olvasgatom, nem csoda, ha azt álmodom, hogy elutaztam Ausztráliába, ahol járkáltam mindenféle érdekes városban, aztán valami hivatalos személyekkel ültem egy nagy asztalnál, majd pedig kimentem telefonálni, de hiába nyomkodtam a gombokat, nem sikerült. Ekkor észrevettem, hogy egy idegen mobilt tartok a kezemben, azután pedig a táskámból előkerült még két készülék, de mindegyik idegen volt, a sajátom meg sehol. Felfogtam, hogy mások készülékeit pakoltam el, kétségbeesve rohantam vissza a terembe, ahonnan addigra már mindenki eltávozott, aki körülöttem ült, a többiek pedig nem vették észre, hogy bárki is kereste volna a mobilját. Ott toporogtam, hogy most mit csináljak és egyáltalán, hogy fogom a sajátomat megtalálni, de ekkor szerencsére felébredtem. Nem volt jó álom, fáradtabb vagyok, mint előtte voltam.