Na, ez után a kalandos délután után (lásd a mávos blogban) még elmásztam a faluközpontba a postára egy tértivevényes cuccért, aztán otthon már csak a legfontosabb teendőkre volt erőm, majd pedig elterültem és csak bambultam. Megnéztem még utoljára a GilmoreGirls 62. részét, mert az utolsó hármat már úgyse fogom, megállapítottam, milyen kár, hogy legalább pár epizódot nem vettem videóra, de sebaj, késő bánat. Aztán jött a Vágó-kvíz, többek közt egy jófej egyetemista gyerekkel, aki vaslogikával gondolkozott, a fejében tökéletesen átlátta a világtérképet, emiatt aztán pontosan elhelyezte az ujjaival a levegőben Bizáncot, Szirakuzát és Alexandriát Karthágóhoz viszonyítva (az volt a kérdés, hogy Karthágóhoz melyik van legközelebb légvonalban, nem mondom meg, mi a helyes válasz, beee...), aztán néha ilyeneket mondott, hogy "Sámson nem lehet, mert ő szamár-állkapoccsal dolgozott", amin együtt hahotáztam Vágóval (az volt a kérdés, kinek nem volt kalapácsa: Sámsonnak, Héphaisztosznak, Ilmarinennek .. a negyedikre nem emlékszem), valamint pillanatok alatt levezette, hogy Árpádházi Szent Margitnak csak meráni Gertrúd lehetett a nagymamája (Vágó kérdését, miszerint elképzelhető-e, hogy egy szentnek, mint Margit, az a bizonyos bánkbános gonosz meráni Gertrúd lenne a felmenője, azzal verte vissza, hogy persze, addigra már enyhült a vérvonal...) - egyszóval, nagyon megérdemli azt a hárommilliót, ahol tartott, amikor lejárt a műsoridő, de még visszajön és ez jó. Végre valaki, aki nem szerencse folytán, tippelve, "vak tyúk is talál szemet" alapon jut tovább egyik kérdéstől a másikig és nagyon remélem, sok pénzt fog nyerni.
Majd pedig jött a Barátok közt, amitől már néha kiütéseket kapok, de ott tart a tehetetlenségi nyomaték és csak nézem, nézem azt a sok pofáját befogni nem tudó, pletykás, bajkeverő, rinyáló házlakót, akikről mindig az jut eszembe, hogy megette a fene, ha ilyen az élet (mert azért nem csak ilyenekből áll a világ, hála Istennek), és akikhez most legújabban csatlakozott egy enyhén (elég rendesen) fetisiszta szőke csoda is, aki Miklósra hajt, úgyhogy jön itt még hamarosan nagy családi csetepaté, már látom, de úgy kell nekem, minek nézem őket. A legjobb fej az egész bandából Ricsi, de őt meg épp most akarja a lökött, besózott v...ú anyja elráncigálni magával Németországba a pasijához, na szépen vagyunk, remélem, nem sikerül neki.
Hát, ilyenek mentek ma este nálam. Most pedig kialszom az egész napot mávostul, postahivatalostul, barátokköztestül, jóccakát!