Azóta megvilágosodtam és rájöttem, hogy egy hosszú url volt az üzenőben, az nyomta széjjel - előbb is eszembe juthatott volna, ha egy kicsit gondolkozom, de nem, én inkább próbálkoztam, szerkesztgettem. Tacepaó vissza, de marad a komment is, mert van, aki jobban szereti.
És ha valaki url-t ajánl, kérem szépen, hogy ezentúl a kommentbe írja be, ott nem csinál galibát, köszipuszi!
De ma már nem éltem hiába, megint okosabb lettem egy hangyányival, mert ugye a jó pap hóttig tanul.

***
Utólag még hozzáteszem - bár nem vagyok mozilláék fizetett ügynöke - hogy ha Firefoxot használnátok, észre sem vettétek volna eme technikai malőrt! Ugyanis a Firefox úgy látszik, tudja kezelni az ilyen zűröket is, én például ezért nem vettem észre az egészből semmit (itthon is főleg Firefoxot használok, a munkahelyemen is F. van). Aztán megnéztem sima Mozillával, AvantBrowserrel és IE-rel, és valóban, mindegyiknél ijesztő volt a látvány. Tehát arccal a tűzróka felé, hajrá - ahogy childeharold mondaná: szeressétek!
firefox2.jpg