Valami mégiscsak meglegyinthette ezt a rendszert, mert egyik percről a másikra mindent csak akkor volt hajlandó elindítani, miután parancsikont tett belőle az Asztalra - nem is értettem, mit akar, ilyen még nem fordult elő - aztán egyszerre csak eltűnt a Start menüből minden program, egy nagy fekete mező lett a helyükön. Na, ekkor ijedtem meg igazán, mondom, amíg lehet, lefuttatom a vírusvadászt, de nem talált semmit. Most akkor mi legyen? Hoppá, rendszervisszaállítás, az XP-nek ez az áldásos újítása, nosza! De mivel a Kellékekben nemhogy Rendszereszközök, de szinte semmi sem volt, ez is ugrott.
Aztán gondoltam, újraindítom, nekem már úgyis mindegy, ha egyáltalán hajlandó majd újraindulni, hátha ... És persze újraindult, a rendszer felállt szépen, mintha mi sem történt volna.
Nekem meg eszembe jutott egy vicc, előbb is eszembe juthatott volna, megspóroltam volna vagy egyórányi kínlódást. A vicc pedig így szól:

Egy orvos, egy mérnök és egy rendszergazda utazik a vonaton. A vonat megáll és csak áll, áll a nyílt pályán.
Jó idő múlva megszólal az orvos:
- Előremegyek, megnézem, hátha orvosra van szüksége a vezetőnek.
Előremegy, majd visszajön: "Nem, a vezetőnek semmi baja, nem kell orvos."
Később megszólal a mérnök:
- Előremegyek, hátha műszaki segítségre van szükség."
Előremegy, visszajön: "Nem, nincs szüksége műszaki segítségre."
Várakoznak tovább, majd megszólal a rendszergazda:
- Tudjátok mit? Zárjunk be minden ablakot, szálljunk ki, aztán szálljunk vissza, hátha akkor elindul."

Bocs, rendszergazdák!