Viszont már tudom, milyen összeállítást fogok készíteni, ha majd tényleg úgy élek, mint egy nyugdíjas (hehe ...). Keresgéléseim közepette beleütköztem egy nagyon jó gyűjteménybe Szentpétervár állatszobrairól. Egy hibája van: csak szöveg, sehol egy kép - na, ezt a hiányosságot fogom megszüntetni. Mert ahogy olvasgattam, rájöttem, hogy valóban, mennyi érdekes állatábrázolás van abban a városban, csak úgy hirtelen végiggondolva legalább nyolc-tíz beugrik nekem is.
Azt mondják a pszichomókusok, hogy nagyon egészséges a lelki egyensúlyra, ha az ember gyereke kicsike, rövid távú (egybe vagy külön??? juszt se nézem meg) célokat tűz ki maga elé. Nesze Bikfic, itt van egy kicsike cél, ráadásul érdekes is. Tessen mondani, nem lehetne kiváltani vele a tizenhatodik századi spanyolt?
Nem, sajna, ölég baj ez nekem.