Most pedig nem bírom megállni - nem érdekel, mennyi helyet foglal - hogy ide ne tegyem, amivel már hetek óta szemezek, a Google igen fáintos műholdfelvételei közül a leginkább engem érintőket.

Ez Budatéténynek a Kamaraerdőhöz közeli része, ott a pirossal jelölt házban laktam nemrég három évig. Az a háromszögletű alakzat egy útkereszteződésben kialakított játszótér, onnan minden reggel ráláttam arra a tanácsköztársasági emlékműre, amelyik sokáig állt a Felvonulási téren és egy valami rongyot (mert nem néz ki zászlónak) lobogtató rohanó, simlis sapkás pasast ábrázol (rossz nyelvek szerint a fickó azt kiabálja: "Marcsa, itthagytad a blúzodat!") - ugyanis a szobor most a Szoborparkban áll, az pedig ott volt talán száz méterre tőlünk.

bp3aa.JPG


Itt pedig csak az életemet éltem le, ááá, csak ötven évig, nem érdekes:

bp1aa.JPG

Ahol a piros karika van, oda jártam nyolc évig iskolába (egyébként ez Rákosliget központja). Kiegészítő információ, hogy Kanga pedig sokszor nyaralt a zöld karikával jelölt házban, a sulinkkal szemben (neki üzenem, hogy közvetlenül a ház fölött az a kis fordított L alakú piros tető a Liget étterem!)

bp2aa.JPG


És köszönöm a freeblognak, hogy duplájára emelte a tárhelyünket, ez jó húzás volt, de tényleg!